ZF Live. Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac: Allianz-Ţiriac, al doilea asigurător mare din piaţă, începe să se uite mai mult la segmentul IMM
♦ Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: Din aproximativ 500.000 IMM la nivel naţional, Allianz-Ţiriac are o reprezentare de 15% din aceste companii, însemnând în jur de 80.000 companii.
Allianz-Ţiriac, companie de asigurări locală parte a grupului german Allianz, se concentrează puţin mai mult pe zona întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), având în portofoliu circa 15% din IMM-urile active în România, a spus Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Allianz-Ţiriac acoperă toate segmentele de clienţi. Facem categorii de riscuri specifice zonei de corporate însă dintotdeauna Allianz-Ţiriac a adresat persoane fizice şi IMM. Avem o strategie de adresare a produselor dedicate. Avem 70 de persoane ca şi account manageri pe zona de IMM, iar strategia noastră are un focus specific acestui segment de clienţi. Allianz-Ţiriac are o pondere a numărului de clienţi, peste ponderea pe care o ia în mod normal din piaţă“, a spus Codruţa Furtună.
Ea a mai explicat că 15% din cele 500.000 de companii active în România se află în portofoliul companiei, ceea ce înseamnă că Allianz-Ţiriac are în jur de 80.000 de companii în portofoliu.
» Aflați mai multe informații aici.