ZF Live. Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac: Allianz-Ţiriac, al doilea asigurător mare din piaţă, începe să se uite mai mult la segmentul IMM

♦ Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: Din aproximativ 500.000 IMM la nivel naţional, Allianz-Ţiriac are o reprezentare de 15% din aceste companii, însemnând în jur de 80.000 companii.

Allianz-Ţiriac, companie de asigurări locală parte a grupului german Allianz, se concentrează puţin mai mult pe zona întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), având în portofoliu circa 15% din IMM-urile active în România, a spus Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Allianz-Ţiriac acoperă toate segmentele de clienţi. Facem categorii de riscuri specifice zo­nei de corporate însă dintotdeauna Allianz-Ţiriac a adresat persoane fizice şi IMM. Avem o strategie de adresare a produ­se­lor dedicate. Avem 70 de persoane ca şi account manageri pe zona de IMM, iar stra­tegia noastră are un focus specific acestui seg­ment de clienţi. Allianz-Ţiriac are o pon­de­re a numărului de clienţi, peste pon­de­rea pe care o ia în mod nor­mal din piaţă“, a spus Codruţa Furtună.

Ea a mai explicat că 15% din cele 500.000 de companii active în România se află în por­tofoliul companiei, ceea ce în­seamnă că Allianz-Ţiriac are în jur de 80.000 de companii în portofoliu.

 » Aflați mai multe informații aici.