(P) TOKHIT, prima rețea socială bazată pe gaming și blockchain, reevaluată la 155 milioane de dolari

Pregătiți-vă pentru 22.02.2022! – Libertate totală de exprimare, recompense financiare automatizate pentru utilizatori, investiții în creații digitale unice, NFT-uri, absența reclamelor și, totodată, o nouă infrastructură pentru colaborări creative cu branduri: aceasta este viziunea despre Social Media cu care fondatorii TOKHIT, CEO-ul Andrei Ureche și Cristian Voaideș, au atras atenția întregii lumi. Reevaluat prin metoda Venture Capital de tip Pre-Money la 155 milioane de dolari, TOKHIT este, fără dubii, cel mai așteptat produs digital al momentului. Aflat în faza de pre-sale, TOKHIT a convins o mulțime de investitori de pe toate continentele să profite de șansa de a cumpăra tokens HITT ca o oportunitate extraordinară de investiție. Zeci dintre ei au avut parte de o experiență unică în Dubai, în luna septembrie 2021, în cadrul unui eveniment exclusivist, unde i-au cunoscut pe antreprenorii Andrei Ureche și Cristian Voaideș, și au petrecut timp cu sute de influenceri din întreaga lume, veniți să afle mai multe despre TOKHIT, rețeaua socială a viitorului. La acest eveniment s-a comunicat și data oficială de lansare a aplicației: 22.02.2022.Produsul inovator care îmbină avantajele tehnologiei blockchain cu creativitatea și cu libertatea financiară se anunță a fi un succes răsunător – TOKHIT a reușit să stârnească discuții interesante printre content creators, iar ­­­­hashthag-ul #Tokhit a depășit deja astfel 10,2 milioane de vizualizări. „O nouă eră a comunicării, mult mai accesibilă și mai creativă pentru creatorii de conținut, branduri sau utilizatorii de Social Media, asta urmează prin lansarea TOKHIT. Încercăm să ascultăm nevoile publicului, așa că vom oferi, prin această platformă, un algoritm care nu impune limitări, într-o rețea socială fără publicitate. Democratizăm accesul la resurse, dăm puterea înapoi utilizatorilor. Îi vom răsplăti pentru creativitate, le vom da toate instrumentele pentru a se exprima, pentru a se distra, pentru a comunica. TOKHIT va fi o schimbare de perspectivă atât pentru creatorii de conținut,

 » Aflați mai multe informații aici.