O singură marcă second-hand a reprezentat 83% din totalul mașinilor noi vândute în România în 2021
În 2021 vânzările de autovehicule noi au scăzut ușor față de anul precedent, în timp ce vânzările de autoturisme second-hand au crescut, arată statisticile Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA). Astfel, în primele 12 luni ale anului trecut în România s-au vândut 121.208 autoturisme noi, în scădere cu 4,1% față de 2020. În același timp, s-au înmatriculat 395.759 de autoturisme second-hand, în creștere cu 3,7% față de 2020.În ceea ce privește mărcile alese de românii care au cumpărat autotusime noi, topul arată în felul următor:1) Dacia (34.778 unități)2) Hyundai (9.532 unități)3) Toyota (8.942 unități)4) Ford (8.195 unități)5) Renault (8.125 unități)În cazul autoturismelor second-hand cumpărate în 2021, topul este compus din mărcile:1) Volkswagen (98.097 unități)2) Audi (38.514 unități)3) BMW (38.481 unități)4) Ford (27.433 unități)5) Opel (25.684 unități)
» Aflați mai multe informații aici.