O nouă franciză se extinde în Timișoara: investiție de 35.000 de euro
Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, continuă procesul de extindere și anunță deschiderea unei noi locații în Timișoara.
Compania intenționează să mai deschidă în Timisoara douănoi magazine în următorul an.
Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la șase locații la nivel național, acesta fiind primul magazin din Timișoara. Investiția totală în magazin se ridică la 35.000 de euro. Magazinul este deschis în Centrul Comercial Auchan Nord și este operat de un francizat local, Tiberiu Kovacs, un antreprenor cu experiență vastă în diferite domenii de activitate.
“Chiar dacă românii sunt mai rezervaţi în a-și deschide un nou business într-o perioada incertă, foarte mulți manageri și antreprenori cu experiență se orientează acum către o afacere la cheie și aleg domenii de activitate precum retailul, care îți asigură o predictibilitate a cheltuielilor. Avem planuri mari de dezvoltare în Timișoara, un oraș cu tradiție în industria noastră, locul de naștere a unui brand cunoscut de bere și orașul în care au fost lansate mai multe microberării cu bere artizanală”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani.
Antreprenorii romani pot investi în franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere
artizanală. Investiția minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcție de suprafața spațiului și de locație (stradal sau centru comercial).
Românii pot începe un nou business în ciuda contextului actual și se pot orienta către o afacere la cheie într-un domeniu cu potențial de creștere: piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere,