eMAG își capitalizează platforma de livrări la domiciliu. Manager recrutat, ex-Carrefour, Danone și Metro
eMag Retail, companie de livrări de produse alimentare la domiciliu, anunțată în premieră de Profit.ro și lansată în octombrie 2021, a fost capitalizată la începutul acestui an cu 20 de milioane de lei, banii fiind aduși de unicul asociat al companiei, Dante Internațional, administratorul celui mai mare retailer local online, eMAG.
În urma acestei operațiuni, capitalul social al eMAG Retail a ajuns la 45 de milioane de lei.
CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks – lider de piață pe mai multe segmente
Anunțată în premieră de Profit.ro, platforma eMag Retail livrează circa 18.000 de produse alimentare și bunuri FMCG de la parteneri și producători locali.
Anterior, eMAG l-a recrutat în poziția de Business Unit Manager pe Ciprian Tănăsescu, fost Manager de Achiziții la Carrefour România, la Danone România și la Metro România.
În vara anului 2021, Mega Image s-a retras de pe eMAG. Și Altex s-a retras de pe eMAG, în 2019, iar ulterior a confirmat informațiile Profit.ro conform cărora își pregătește propriul marketplace.
CITEȘTE ȘI Schimb de acționari la Veeam Software România. Valoarea transferului de acțiuni a depășit 80 milioane de dolari
În 2020, conform ultimelor date, cumpărăturile online în România au atins 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2019, când valoarea comerțului online a fost estimată la aproximativ 4,3 miliarde de euro, potrivit calculelor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online).
Creșterea a fost cu circa 500 de milioane de euro peste previziunile inițiale, pe fondul pandemiei Covid-19, care a accelerat ritmul cumpărăturilor online, precum și procentul plăților online prin card.
» Aflați mai multe informații aici.