Deputatul AUR de Sibiu sancționează bătaia de joc a companiei Electrica S.A.
Zeci de persoane stau ore în șir în frig în fața sediului Electrica din Sibiu pentru a depune documentele necesare astfel încât să poată beneficia de plafonarea prețului la energie, potrivit legilor în vigoare. Oamenii se plâng că nu au suficiente informații despre ce documente au nevoie și că sunt nevoiți să își xeroxeze singuri cererile-tip deoarece nu sunt suficiente exemplare la sediul companiei. Deputatul AUR Sebastian Suciu a sancționat bătaia de joc a companiei Electrica S.A. și a cerut, printr-o adresă oficială, să fie găsite soluții.
Presa sibiană a relatat pe larg despre modul neprofesionist în care sunt tratați consumatorii: „până și cei care s-au interesat înainte de procedurile care trebuie urmate pentru a depune documentele pentru a beneficia de plafonare s-au trezit că în sediul Electrica nu există tipizatele necesare. Prin urmare, xerox-ul din apropiere a făcut astăzi o mică avere”, scrie Turnul Sfatului.
Mai mult decât atât, deși cererile se pot depune și oline, oamenii sunt nevoiți să stea la coadă deoarece sistemul nu funcționează.
Sebastian Suciu, deputat AUR de Sibiu, a luat imediat atitudine și a cerut companiei să pună la dispoziția abonaților serviciilor Electrica un copiator de documente cu titlu gratuit sau contra cost în incinta clădirii sediului Electrica din municipiul Sibiu, necesar multiplicării documentelor solicitate.
Aceasta a subliniat că mulţi cetăţeni au vârste înaintate, au probleme locomotorii și nu au competențe digitale, astfel că au nevoie de sprijin:
„Având în vedere faptul că foarte multe persoane în vârstă nu au cunoștințe de operare și informare online acest mod de abordare prin trimiterea in locații private pentru a copia un buletin sau o cerere, având in vedere modul de așteptare, nu e deloc unul empatic cu acei consumatori de buna credință”, a mai adăugat Sebastian Suciu.