Cristina Jura a părăsit Antena după 15 ani

Schimbare la vârful departamentului de marketing de la Antena Group, după 15 ani petrecuți în cadrul companiei. Funcția va fi acoperită de un om cu experiență de la Pro TV.
Astfel, directorul departamentului de marketing din cadrul  Antena Group, Cristina Jura, a decis să părăsească Intact după 15 ani în companie. Cristina Jura a venit în 2010, din agenţia de publicitate McCann Erickson, ca brand manager Antena 1. Un an mai târziu, a preluat tot marketingul din Antena Group.
Contactată, Cristina Jura și-a motivat plecarea de la conducerea departamentului de marketing. Ea a mărturisit că nu dorește să intre în amănunte, dar totul ține de anumite motive din viața ei privată.

în opinia sa, „Ca urmare a unor motive personale, am fost nevoită să preiau afacerea familiei, o mică firmă care nu are legătură cu media. Din motive care ţin de viaţa privată, aş dori să nu intru în amănunte”, a declarat aceasta pentru paginademedia.ro.
În contextul profesoral, anterior funcției de Marketing Manager în cadrul Antena Group, Cristina Jura a ocupat, în perioada 2010-2012, postul de Senior brand manager la Antena 1. Înainte de a se alătura Antena Group, ea a lucrat în agenția de publicitate McCann Erickson, unde a fost, pe rând, Account Manager, Senior Account Manager şi apoi Account Director, între anii 2005-2008.

Noul șef de marketing e de la Pro TV
După plecarea Cristinei Jura, la conducerea departamentului de marketing vine un nume cu experienţă la Pro TV. Noul şef va fi Dana Iordache, care a lucrat aproape 20 de ani în Pro TV.
În ultimii zece ani la postul din Bdul. Pache Protopopescu, Dana Iordache a fost Brand Manager al Pro TV, Pro Cinema, MTV România şi Pro TV Internaţional.
De altfel, aceasta a venit la Pro TV în vara lui 2004.

 » Aflați mai multe informații aici.