Clienţii pot deschide un cont la Raiffeisen Bank exclusiv online, fără vizite în agenţii. ”Achiziţia de produse în mediul digital are o creştere naturală accelerată, influenţată suplimentar şi de perioada pandemiei”
Raiffeisen Bank oferă posibilitatea de a deveni client al băncii pe un flux integral online, prin aplicatia Smart Mobile, fără vizite în agenţii.
“Noul mod de a deveni client Raiffeisen Bank raspunde nevoilor actuale ale clientilor si confirma tendinta de digitalizare a proceselor spre care ne indreptam cu totii. Achizitia de produse in mediul digital are, de asemenea, o crestere naturala accelerata, influentata suplimentar si de perioada pandemiei, iar multe din demersurile si lansarile noastre din ultimul timp au avut ca scop intampinarea acestor nevoi – posibilitatea achizitiei unui credit de nevoi personale, in cateva minute, 100% in mediu digital, lansarea modelul de Relationship Manager la distanta, actualizarea datelor personale in Smart Mobile, subscrieri in cadrul fondurilor de investitii din aplicatia de mobile banking si, acum, deschiderea relatiei cu banca 100% online si accesarea serviciilor bancare direct din Smart Mobile.”, a spus Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice.
» Aflați mai multe informații aici.