Câți oameni se mai uită la rețetele lui Liviu Dragnea: scădere dramatică a cifrelor
După succesul primului episod, Liviu Dragnea nu a mai avut aceași priză la public cu următoarele episoade ale Bucătăriei de Acasă.
Mâncarea de fasole pregătită în primul episod a avut un succes fulminant: peste 500.000 de vizualizări a strâns pe You Tube videoclipul care a anunțat lansarea în bucătărie a fostului șef al PSD.Bineînțeles că foarte multe lume s-a uitat pentru că a rămas surprinsă de reconversia celui care la un moment dat conducea România din postura de șef al Camerei Deputaților și al PSD-ului.
Între timp, Liviu Dragnea a ajuns la 20 episoade, însă treptat urmăritorii săi s-au împuținat. Rața umplută prezentată în urmă cu două zile în cadrul episodului 19 a avut doar 5.000 de vizualizări.Câte vizualizări au făcut rețetele prezentate de Dragnea:
- Episodul 1 – 510.000
- Episodul 2 – 115.000
- Episodul 3 – 50.000
- Episodul 4 – 52.000
- Episodul 5 – 35.000
- Episodul 6 – 32.000
- Episodul 7 – 31.000
- Episodul 8 – 31.000
- Episodul 9 – 29.000
- Episodul 10 – 18.000
- Episodul 11 – 26.000
- Episodul 12 – 23.000
- Episodul 13 – 28.000
- Episodul 14 – 18.000
- Episodul 15 – 16.000
- Episodul 16 – 9.000
- Episodul 17 – 10.000
- Episodul 18 – 8.000
- Episodul 19 – 5.000
- Episodul 20 – 2.500