Câți oameni se mai uită la rețetele lui Liviu Dragnea: scădere dramatică a cifrelor

După succesul primului episod, Liviu Dragnea nu a mai avut aceași priză la public cu următoarele episoade ale Bucătăriei de Acasă.

Mâncarea de fasole pregătită în primul episod a avut un succes fulminant: peste 500.000 de vizualizări a strâns pe You Tube videoclipul care a anunțat lansarea în bucătărie a fostului șef al PSD.Bineînțeles că foarte multe lume s-a uitat pentru că a rămas surprinsă de reconversia celui care la un moment dat conducea România din postura de șef al Camerei Deputaților și al PSD-ului.

Între timp, Liviu Dragnea a ajuns la 20 episoade, însă treptat urmăritorii săi s-au împuținat. Rața umplută prezentată în urmă cu două zile în cadrul episodului 19 a avut doar 5.000 de vizualizări.Câte vizualizări au făcut rețetele prezentate de Dragnea:

  • Episodul 1 – 510.000
  • Episodul 2 – 115.000
  • Episodul 3 – 50.000
  • Episodul 4 – 52.000
  • Episodul 5 – 35.000
  • Episodul 6 – 32.000
  • Episodul 7 – 31.000
  • Episodul 8 – 31.000
  • Episodul 9 – 29.000
  • Episodul 10 – 18.000
  • Episodul 11 – 26.000
  • Episodul 12 – 23.000
  • Episodul 13 – 28.000
  • Episodul 14 – 18.000
  • Episodul 15 – 16.000
  • Episodul 16 – 9.000
  • Episodul 17 – 10.000
  • Episodul 18 – 8.000
  • Episodul 19 – 5.000
  • Episodul 20 – 2.500