Belgienii de la Cegeka merg după specialişti în IT în noi oraşe din România, fără a deschide birouri clasice, ci spaţii de co-working
Furnizorul belgian de soluţii IT Cegeka România, cu afaceri de 32 mil. euro în 2020, şi-a schimbat abordarea în recrutare în contextul pandemiei şi a decis să caute oameni şi în alte oraşe decât cele în care are birouri, prin deschiderea de spaţii de co-working în localităţile ţintă, pentru ca oamenii să aibă un spaţiu de întâlniri, şedinţe sau discuţii cu partenerii. Compania a deschis deja asemenea birouri în Braşov, Timişoara şi Cluj-Napoca şi continuă extinderea la nivel local şi în Moldova vizând oraşe precum Târgu-Mureş, Suceava, Sibiu, Constanţa, Craiova, Oradea şi Chişinău, unde se află în proces de recrutare.
„Avem colegi în Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov, Craiova şi Chişinău. Este un proces de recrutare în desfăşurare, avem oraşele menţionate mai sus ca ţintă, dar suntem deschişi tuturor oportunităţilor din aceste oraşe, cât şi din cele învecinate. Ne vom menţine acest focus şi pe viitor, fară a pune atenţie pe un anume oraş, fiind flexibili şi deschişi în abordarea candidaţilor care se potrivesc rolurilor noastre în companie, oriunde ar fi localizaţi“, a spus pentru ZF Andra Antonescu, HR director al Cegeka România. Înainte de pandemie, la nivel naţional Cegeka România avea birouri în Bucureşti şi Iaşi, pe care le va păstra în continuare. „Am plecat de la ce ofeream de dinainte de criza sanitară cauzată de coronavirus, şi anume, faptul că aveam un birou în Bucureşti şi un birou în Iaşi. Biroul tradiţional este acela în care angajatul are un spaţiu al său, dedicat, iar dacă ne referim la biroul-satelit, vorbim despre co-working, respectiv spaţii închiriate unde putem lucra împreună cu colegii noştri, unde putem avea discuţii, şedinţe.“
» Aflați mai multe informații aici.