ZF Live. Mădălina Stănescu, fondatoarea agenţiei de marketing Optimized. „Am văzut multe companii care şi-au mutat activitatea în mediul online, iar acest lucru a dus la o creştere de 20%-30% a costului pe click. Estimăm afaceri de circa 250.000 de euro la final de 2021. Avem deja o creştere de 40%.”

Tot mai multe companii au migrat către mediul online pe fondul pandemiei, astfel că preţurile din zona de marketing online pe platforme precum Google, Facebook sau Instagram au crescut în medie cu aproximativ 20% – 30%, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Mădălina Stănescu, fondatoarea agenţiei de marketing Optimized, specializată în campanii pe platforme precum Google, Facebook, Instagram, YouTube şi Bing Ads.

„Observăm că preţurile pe click au crescut în medie cu 20%-30%, inclusiv pe fondul competiţiei din ce în ce mai mari. Am văzut multe companii care şi-au mutat activitatea în mediul online pentru că au fost ne­voite şi au început să investească în acest segment şi astfel au crescut costurile de publicitate în mediul di­gital. Acest lucru se vede şi în Google şi în Facebook, pe mai multe verticale de business, cele mai competitive industrii fiind IT&C, food, home&deco, jucării şi articole pentru copii”, a spus Mădălina Stănescu.

 » Aflați mai multe informații aici.