ZF Live. Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager VTEX. România are un potenţial foarte mare de creştere când vine vorba de piaţa online

VTEX, o companie care dezvoltă so­lu­ţii software pentru piaţa de co­merţ elec­tronic cu clienţi precum Walmart, Decathlon, Jumbo, Avon, arată că cel mai mare efort de Black Friday este scalarea siste­melor ca să susţină trafi­cul care creşte.

,,Am început de partea cealaltă a bari­ca­dei, adică de partea re­tailului sau comer­cian­tului. Cel mai mare efort de Black Friday era sca­la­rea sistemelor ca să susţină tra­ficul care creşte natural – oa­menii sunt mult mai interesaţi să cum­pere, îşi petrec mai mult timp online, avem o rată de conversie mult mai mare. În mo­men­tul în care intrăm pe un site, cum­părăm, navigăm pe mai multe pagini şi stresăm un pic mai mult sistemele. Şi atunci efortul de scalare e foarte mare“, afirmă Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager VTEX, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 » Aflați mai multe informații aici.