ZF Live. Adrian Cioroianu, ACKnowledge: Angajaţii nu mai sunt dispuşi să facă programe de training. Merg mai mult “obligat-forţat“
Multinaţionalele au tăiat mult din bugetul acordat trainingului, iar Adrian Cioroianu, trainer cu o experienţă de 12 ani, susţine că oamenii au ajuns la aşa numitul zoom fatigue, oboseala dată de conferinţe şi întâlniri online, când toate lucrurile se întâmplă pe Zoom. Pe de altă parte, el vede o creştere a cererii din partea firmelor antreprenoriale care acordă o importanţă mai mare acum programelor de instruire a angajaţilor.
„Trainingul de vânzări se poate traduce destul de rapid în nişte rezultate pe care ei să le vadă palpabile. Pe de altă parte, totuşi companiile încă mai fac traininguri de time management, de comunicare, de lucru în echipă,“ a spus la ZF Live Adrian Cioroianu, executive trainer în cadrul ACKnowledge.
» Aflați mai multe informații aici.