ZF Live. Adrian Cioroianu, ACKnowledge: Angajaţii nu mai sunt dispuşi să facă programe de training. Merg mai mult “obligat-forţat“

Multinaţionalele au tăiat mult din bugetul acor­dat trainingului, iar Adrian Cioroianu, trainer cu o experienţă de 12 ani, susţine că oamenii au ajuns la aşa numitul zoom fatigue, oboseala dată de conferinţe şi în­tâl­niri online, când toate lucrurile se întâmplă pe Zoom. Pe de altă parte, el vede o creştere a cererii din partea fir­me­lor antreprenoriale care acordă o importanţă mai ma­re acum progra­me­lor de instruire a angajaţilor.

„Trainingul de vânzări se poate tra­duce destul de rapid în nişte rezul­tate pe care ei să le vadă palpabile. Pe de altă parte, totuşi companiile încă mai fac trai­ninguri de time manage­ment, de co­municare, de lucru în echi­pă,“ a spus la ZF Live Adrian Cioroianu, exe­cu­tive trai­ner în cadrul ACKnowledge.

 » Aflați mai multe informații aici.