ZF LIVE. Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: Un magazin LaDoiPaşi are vânzări medii anuale de peste 2 mil. lei. Avem un francizat din Braşov care operează zece magazine. Comerciantul german Metro Cash&Carry România a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019

♦ Este cel mai bun rezultat în lei de la intrarea companiei pe piaţă în 1996 ♦ Germanii au local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.

Adrian Ariciu, CEO-ul grupului de comerţ Metro Cash&Carry România, spune că în 2021 consumul a rămas pe trend ascendent, iar conform estimărilor sale nu va exista o schimbare de direcţie în următoarele luni. Totuşi, actuala presiune pe costuri ar putea duce la o creştere a preţurilor produselor alimentare.

„Până la urmă, oamenii vor consuma tot 2.000-2.500 de calorii pe zi, de aceea rămân optimist că va trebui să cumpere produsele de undeva, sperăm la un preţ cât mai bun. În ultimele luni se remarcă o creştere a inflaţiei, fenomen ce va continua şi va afecta preţurile la produse alimentare. Totuşi, şi consumul va continua să crească“, explică executivul român.

 » Aflați mai multe informații aici.