Vânzările Dacia pe plan mondial au scăzut cu 46% în prima jumătate a anului

​În contextul pandemiei de Covid-19, Grupul Renault a vândut 1.25 milioane vehicule în prima jumătate din 2020, cu o redresare comercială puternică în luna iunie. La nivel de grup scăderea a fost de 35%, iar la brandul Dacia, de 46%. Singurul punct pozitiv ține de vânzările mașinii electrice Renault Zoe care au atins un nou record de 42.000 în lume.

Vânzările grupului Renault în prima jumătate din an au scăzut cu aproape 700.000 de mașini, de la 1,93 milioane unități. La Dacia scăderea a fost dură, de la 392.000 de unități în prima parte din 2019, la 211.000 între ianuarie și iunie.

Europa

Înmatriculările Grupului s-au ridicat la 623.838 de vehicule, în scădere cu 41,8%, pe o piață care a înregistrat o scădere de 38,9%. Grupul și-a reînnoit cu succes toate modelele din segmentul B sub marca Renault (Clio, Captur și ZOE). Noul Clio a fost cel mai bine vândut vehicul din segmentul B în prima jumătate a anului în Europa, cu 102.949 de unități vândute.

În prima jumătate a anului, marca Dacia a înregistrat o scădere cu 48,1% a vânzărilor, ajungând la 161.334 de vehicule vândute, scăderea fiind determinată de prezența sa pe piața de retail care a fost puternic afectată de criza generată de pandemia de Covid-19.

 » Citește tot articolul pe www.hotnews.ro