Ungaria scumpește trecerea pe autostradă. Prețurile le depășesc pe cele din Austria

In Ungaria, biletul de autostradă pentru o zi va fi mai scump decât cel din Austria. János Lázár, ministrul Transporturilor și Construcțiilor din Ungaria, a dezvăluit costul biletului de autostradă de o zi. Acesta va fi disponibil începând cu luna martie a anului viitor.

Se pare că noua taxă de autostradă pe o zi va fi de 5.150 HUF, ceea ce înseamnă 13,5 euro. Austria intenționează să lanseze biletul de autostradă de o zi tot în martie. Prețul va fi însă mai mic, de 8,6 euro.

Ungaria vine cu prețuri mari pentru a putea utiliza autostrăzile
Asociațiile de șoferi din Ungaria s-au arătat uimite de această diferență de preț. În ciuda rezervelor guvernului, introducerea măsurii este considerată necesară datorită unui regulament UE.

Gergely Gulyás, șeful de cabinet al prim-ministrului, s-a exprimat pe canalele de informare ale guvernului că biletul de autostradă de o zi este avantajos în primul rând pentru turiștii străini, deoarece „maghiarii nu cumpără astfel de lucruri”.

Prin urmare, guvernul introduce o structură de prețuri aproape echivalentă cu un bilet de autostradă de zece zile, la prețul de 5.500 HUF (14,5 euro), în timp ce un bilet anual de autostradă pentru un județ se ridică la 5.750 HUF (15 euro).

Se pare că noua taxă de autostradă pe o zi va fi de 5.150 HUF, ceea ce înseamnă 13,5 euro. Austria intenționează să lanseze biletul de autostradă de o zi tot în martie. Prețul va fi însă mai mic, de 8,6 euro.

Ungaria vine cu prețuri mari pentru a putea utiliza autostrăzile
Asociațiile de șoferi din Ungaria s-au arătat uimite de această diferență de preț. În ciuda rezervelor guvernului, introducerea măsurii este considerată necesară datorită unui regulament UE.

Gergely Gulyás, șeful de cabinet al prim-ministrului, s-a exprimat pe canalele de informare ale guvernului că biletul de autostradă de o zi este avantajos în primul rând pentru turiștii străini, deoarece „maghiarii nu cumpără astfel de lucruri”.

Prin urmare, guvernul introduce o structură de prețuri aproape echivalentă cu un bilet de autostradă de zece zile, la prețul de 5.500 HUF (14,5 euro), în timp ce un bilet anual de autostradă pentru un județ se ridică la 5.750 HUF (15 euro).