TRĂDARE: Catalin Predoiu subjugă suveranitatea României în fața puterilor europene

Europarlamentarul Cristian Terheș demască rolul ministrului Justiției Cătălin Predoiu pentru subjugarea suveranității României în față puterilor europene: „Abrogarea abaterii disciplinare a nesocotirii deciziilor CCR echivalează cu impunerea de către Predoiu a supremației dreptului european peste Constituție… România a fost aleasă să creeze acest precedent european, pentru că liderii ei au fost mereu slabi, slugarnici peste măsură, incapabili să lupte.”

Cristian Terhes (foto), europarlamentar PNTCD in Parlamentul European si cunoscut aparator al drepturilor omului si al indepedentei Justitiei, ia atitudine fata de propunerile facute de ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, privind Legile Justitiei. Intr-o pozitie oficiala, publicata pe pagina sa oficiala de Facebook, europarlamentarul Cristian Terhes, il acuza pe ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, ca modificarile la Legile Justitiei astfel cum au fost propuse, „reprezinta un atac fara precedent la suveranitatea Romaniei si, implicit, la existenta Romaniei ca stat constitutional”.

Acest atac este savarsit, arata Cristian Terhes in postarea sa, odata cu abrogarea abaterii disciplinare a nerespectarii deciziilor Curtii Constitutionale a Romaniei de catre judecatori si procurori – in conditiile in care Constitutia prevede obligativitatea aplicarii deciziilor CCR – fapt care „echivaleaza cu impunerea de catre ministrul Catalin Predoiu a suprematiei dreptului european peste Constitutia Romaniei, ceea ce submineaza suveranitatea si incalca identitatea constitutionala a Romaniei”.

Totodata, europarlamentarul Cristian Terhes puncteaza dorinta neomarxistilor globalisti de la Bruxelles de a sterge indentitatea nationala si a statelor suverane constitutionale, contract chiar vointei cetatenilor europeni „ce au respins adoptarea unei Constitutii Europene, ce ar fi constituit primul pas spre federalizarea UE”.

In acest sens, Terhes arata ca invocarea deciziilor Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si necesitatea respectarii acestora primordial propriilor Constitutii ale statelor europene reprezinta un important pas „pentru confiscarea suveranitatii statelor”.

De aceea, arata Cristian Terhes, Romania a fost aleasa dintre statele europene ca experiment si precedent de nerespectare a deciziilor CCR si de nesocotire a propriei Constitutii in favoarea deciziilor CJUE tocmai pentru ca „liderii ei au fost mereu slabi, slugarnici peste masura, incapabili sa inteleaga si sa lupte pentru interesele tarii si ale poporului roman care sa transceada chiar timpul lor”. Iar „un rol fundamental in acest plan il are tradatorul si mincinosul ministru al justitiei Catalin Predoiu, rol pe care-l voi explica mai jos”.

Redam in continuare pozitia lui Cristian Terhes:

Jocurile tradatorului slugarnic mincinos Catalin Predoiu: legatura dintre CJUE, modificarile la legile justitiei si atacul la suveranitatea Romaniei

Abrogarea abaterii disciplinare pentru judecatori si procurori in cazul incalcarii/nesocotirii deciziilor Curtii Constitutionale (CCR) si ale Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ) prin modificarile la legile justitiei propuse de Catalin Predoiu si aprobate in sedinta de Guvernul Ciuca din data de 24 august 2022 reprezinta un atac fara precedent la suveranitatea Romaniei si, implicit, la existenta Romaniei ca stat constitutional.

Este important ca fiecare cetatean roman sa inteleaga gravitatea actiunii lui Catalin Predoiu si a celor care-i sustin propunerile nocive, care nu reprezinta doar un atentat sau o restrangere a suveranitatii, ci pur si simplu o renuntare la aceasta.

  1. CE INSEAMNA SUVERANITATE

Suveranitatea este SURSA UNICA si PRIMORDIALA a dreptului fiecarui stat de a-si exercita autoritatea suprema legislativa, judiciara sau/si executiva.

Aceasta sursa este UNICA si INDIVIZIBILA, ea neputand fi impartita si vanduta sau cedata pe bucati. Tocmai pentru ca nu poate fi impartita, nu pot fi cedate nici parti din ea: orice cedare inseamna, in realitate, renuntarea la suveranitate ca intreg.

Constitutia Romaniei incepe prin a proclama chiar din art. 1 alin. (1) ca „Romania este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil”, iar la art. 2 alin. (1) ca „Suveranitatea nationala apartine poporului roman, care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum”.

Suveranitatea, asadar, apartine EXCLUSIV poporului roman, adica nu cetatenilor ce populeaza tara la un moment dat, ci poporului ca natiune ce transcede timpului. De aceea Constitutia nu a permis si nu permite cedarea de suveranitate, pentru ca ar echivala cu disparitia Romaniei ca tara si ca stat constitutional, precum si disparitia noastra ca popor.

Uniunea Europeana este o uniune de state SUVERANE, care au decis, tocmai in exercitatea suveranitatii, ca o parte din atributele suveranitatii sa fie exercitate in comun. Statele au permis acest lucru si statele au dreptul fundamental si de neatins de a veghea ca limitele in care UE isi exercita aceste atributii si competente sa nu depaseasca ceea ce popoarele si natiunile statelor europene au aprobat.

Pe de alta parte, agenda neomarxista globalista de la Bruxelles impinge spre stergerea identitatii nationale si a statelor suverane constitutionale, acest lucru mergand chiar contra vointei clar exprimate de cetatenii europeni ce au respins adoptarea unei Constitutii Europene, ce ar fi constituit primul pas spre federalizarea UE.

Vointa popoarelor si natiunilor din statele UE este insa pas cu pas infranta printr-o manevra pe cat de subtila, pe atat de periculoasa: folosirea Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) pentru confiscarea suveranitatii statelor.

Voi explica mai jos acest lucru, dar pana atunci e important sa se inteleaga ca, in reusita acestui plan, este necesar un precedent ce sa consolideze forta hotararilor date de CJUE in dreptul intern al statelor membre peste propriile lor Constitutii.

Romania, se vede, a fost aleasa sa creeze acest precedent european, pentru ca liderii ei au fost mereu slabi, slugarnici peste masura, incapabili sa inteleaga si sa lupte pentru interesele tarii si ale poporului roman care sa transceada chiar timpul lor. Un rol fundamental in acest plan il are tradatorul si mincinosul ministru al justitiei Catalin Predoiu, rol pe care-l voi explica mai jos.

  1. TRADAREA SI MINCIUNILE LUI CATALIN PREDOIU

Printr-un comunicat de presa postat pe siteul Ministerului Justitiei este anuntat ca: „In cadrul cooperarii permanente dintre Ministerul Justitiei si Comisia Europeana, mentinuta atat la nivel de experti, cat si prin dialogul constant si direct dintre ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, cu reprezentantii Comisiei Europene, Vera Jourova, vicepresedinta Comisiei, si Didier Reynders, comisarul pentru Justitie, Ministerul Justitiei a transmis, astazi, 18 aprilie 2022, la Bruxelles, proiectele legilor Justitiei”.

Scopul acestei trimiteri, in conditiile in care proiectele nu erau definitive si se aflau in dezbatere publica, era pur si simplu acela de a vedea care sunt limitele pe care Comisia Europeana i le trasa ministrului Predoiu pentru negocierile interne, in special cu Consiliul Superior al Magistraturii(CSM) si aliatii de la guvernare, PSD.

Tragand linia la final, rezulta ca o singura linie a fost trasata: abrogarea abaterii disciplinare a incalcarii deciziilor CCCR si asigurarea, in acest mod, a primatului deciziilor CJUE peste cele ale Curtii Constitutionale, fapt neacceptat pana acum de restul statelor membre.

Aceasta concluzie rezulta evident din succesiunea ulterioara a evenimentelor:

a) Forma trimisa spre avizare CSM este fundamental diferita de cea trimisa Comisiei Europene, in special in ceea ce priveste competentele CSM, ce isi consolideaza puterea in sistem. Avizul favorabil al CSM este un pas obligatoriu, in lipsa lui PSD anuntand ca nu voteaza proiectele. Din acest motiv Predoiu le-a acceptat toate conditiile, inclusiv abrogarea posibilitatii de revocare a membrilor CSM. Singurul text ne-negociabil a fost cel privind abrogarea abaterii disciplinare a nerespectarii deciziilor CCR, desi CSM avizase negativ, nu de mult, un proiect de lege similar. Toate cedarile facute de Catalin Predoiu in fata CSM demonstraza un singurul lucru pe care a promis sa il asigure prin noile legi ale justitiei: renuntarea la caracterul obligatoriu al deciziilor CCR.

b) Modificarile mentionate la punctul a) au fost dur criticate de magistratii rezist, ce au vazut ca modificarile pe care ei mizau pentru promovari facile sau asigurarea unui loc in viitoarele CSM au disparut din proiectele finale. Acestia au trimis o scrisoarea extrem de dura Comisiei Europene, acuzand ca „sistemul judiciar cunoaste un regres inacceptabil, independenta sa fiind grav periclitata”. ONG-urile rezist, presa de casa si USR completeaza acest cor, incercand sa starneasca o reactie dura la nivel european.

c) In mod aparent surprinzator, reactia Comisiei Europene este una extrem de slaba, ba chiar incurajatoare:

„«Comisia Europeana urmareste indeaproape procesul in curs de desfasurare si ramane in contact cu autoritatile romane cu privire la proiectele de legi privind justitia care au fost adoptate acum de catre guvern», a declarat miercuri pentru G4Media un purtator de cuvant al executivului comunitar.(…) Oficialul european a mai amintit declaratia vicepresedintei Vera Jourova din timpul ultimei sale vizite in Romania: «Observam o determinare politica si un impuls real pentru a avansa semnificativ in procesul de reforma»”.

Reactia slaba este insa dovada intelegerii preliminare dintre Catalin Predoiu si Comisia Europeana, care pare sa accepte orice in schimbul asigurarii suprematiei deciziilor CJUE peste cele ale CCR.

Pe termen lung insa, odata intrata in vigoare abrogarea abaterii disciplinare ca deciziile CCR sunt obligatorii, nimic nu va mai opri pe viitor Comisia Europena sa dispuna cum va dori asupra justitiei din Romania, chiar in contra intereselor cetatenilor, asa cum, de altfel, a facut-o in mod repetat si in trecut.

Pe plan intern, tradatorul Catalin Predoiu a avut o activitate publica intensa, bazata in special pe minciuni, prin care a pregatit publicul pentru aceste modificari, justificandu-le prin argumente false.