Restaurantele fine dining din Timișoara se adaptează pandemiei și intră pe piața comenzilor online cu prețuri avantajoase
Multe dintre restaurantele din Timișoara s-au închis după 15 martie, când a fost declanșată pandemia COVID19 și starea de urgență, iar după șapte luni, nu au mai apucat să se redeschidă.
În prezent, în Timișoara, restaurantele care mai funcționează se bazează pe un flux de clienți fideli, la o capacitate de 30 la sută, compensând pierderile cu adaptarea la mediul online.
În competiția comenzilor online, mai nou, în orașul de pe Bega, intră și restaurantele fine dining, care își rearanjează preparatele culinare pentru livrarea la domiciliul clienților.
Astfel, restaurantele fine dining se adaptează noilor schimbări și intră pe piața comenzilor online cu prețuri avantajoase. Calitatea produselor și preparatelor rămâne aceeași.
La nivel național, există aproximativ 45.000 de localuri – restaurante, cafenele și baruri, conform datelor Organizaţiei Patronale a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA).
În prezent, industria HoReCa a fost și continuă să fie afectată de această situație de incertitudine provocată de COVID19 care planează atât în HoReCa, dar și în alte ramuri ale industriei.
Comentarii
comentarii