Lucrările de reabilitare a Drumului Național (DN) 55 Craiova – Bechet trenează de 7 ani. Ringo Dămureanu îl interpelează pe ministrul Transporturilor

Au trecut mai bine de 7 ani de la demararea lucrărilor de reabilitare a Drumului Naţional (DN) 55 Craiova – Bechet, inclusiv a podurilor și podețelor aferente. Principala problemă pentru trafic o reprezintă podurile: pe ruta România – Bulgaria – Grecia/Turcia circulația este îngreunată din cauza că lucrările de consolidare a podurilor nu au fost efectuate. Ringo Dămureanu, deputat AUR de Dolj, l-a interpelat pe ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, pe această temă.

Reabilitarea acestui drum național a început în iulie 2015 – în acest sens Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova a semnat un contract în valoare de 80 de milioane de lei cu firma italiană SECOL (Societa Edile Costruzioni e Lavori SA) în noiembrie 2013. Lucrările trenează de mai bine de 7 ani. Mai mult decât atât, în tot acest timp s-a lucrat doar la partea carosabilă, însă podurile reprezintă marea problemă pentru trafic, atrage atenția deputatul Ringo Dămureanu.

Deputatul AUR a sesizat aceste aspecte în interpelarea transmisă Ministerului Transporturilor, în care subliniază că podurile de pe DN 55 reprezintă pericole majore pentru circulație, din cauza circulației pe termen lung a autovehiculelor de mare tonaj:

„Pe podurile de la Făcăi, Secui, Murta-Dobrești și Sadova, de pe DN 55, drum deschis circulației pe ruta UE: România – Bulgaria – Grecia/Turcia, așadar cu trafic internațional, circulația este îngreunată sau restricționată de atâta amar de vreme, în timp ce pe podul de la Bratovoești circulația este chiar deviată, prezentând un major risc de accidente”.

Ringo Dămureanu solicită ministrului Sorin Grindeanu să dispună de urgență demararea lucrărilor la podurile de pe drumul național DN55 Craiova – Bechet de la Făcăi, Secui, Bratovoești, Murta-Dobrești și Sadova.