Apariția AUR este reacția românilor la jaful sistematic comis de PSD și PNL
Apariția AUR pe scena politică românească nu este deloc întâmplătoare, așa cum întâmplătoare nu este nici creșterea rapidă a partidului până la procentul de 9% ce i-a permis intrarea în parlamentul României.
Datorită redistribuției mandatelor, partidul lui George Simion a reușit în cele din urmă să obțină 11% din numărul locurilor din parlamentul României.
Apariția AUR a fost o surpriză numai pentru politicienii români și pentru presa ce le este supusă. Creșterea a fost una naturală, organică și s-a desfășurat pe parcursul unui an. Dublarea procentelor în perioada electorală de la 5% la 9% este una normală în condițiile în care electoratul nehotărât sau dezamăgit își fundamentează decizia de vot chiar în acea perioadă.
Practic nici nu partid politic nu a reușit să convingă în perioada electorală, doar AUR a reușit prin mesajul său să facă acest lucru.
PMP și PRO ROMÂNIA întotdeauna s-au zbătut în această perioadă la limita pragului de trecere, sondajele prezentau cifre mincinoase deoarece așa erau ele comandate. Dar sondajele nu mai influențează opinia publică ci doar electoratul dur al unui partid.
Izolarea AUR de către presă s-a făcut voit și a creat o irealitate paralelă pentru factorii implicați pe scena politică. Sondajele de opinie erau însă clare: în prima zi de campanie electorală AUR se afla la 5%, iar în vinerea dinaintea campaniei electorale s-a ridicat la 9%.
Un ajutor important l-a avut George Simion, liderul partidului, din partea celor care timp de 10 ani au fost implicați în acțiunile unioniste și care vizau unificarea României cu Republica Moldova. Deci George Simion și echipa sa de campanie avea probabil cea mai mare experiență din România în ceea ce privește expunerea publică și zona de marketing necesară promovării unui astfel de partid într-un timp scurt.
Și loviturile sistematice aplicate BOR de către partidele politice și presa globalistă au constituit un factor de coagulare în jurul AUR. George Simion prin mesajul său a susținut biserica, iar credința este unul din cei patru piloni ai AUR. Ajutorul nu a venit organizat din zona BOR, dar credincioșii ortodoxi s-au identificat ușor cu partidul AUR. În ciuda loviturilor de imagine aplicate bisericii peste 80% dintre români se declară favorabili BOR, fapt ce a fost neglijat de cei care au condus campaniile altor partide, din frica de a nu fi atacați de presa globalistă.
Apoi PSD și PNL au reprezentat cei doi factori care au convins cei mai mulți români. Partidele anexă, Pro România și PMP, au fost corect identificate de electoral ca fiind doar simple accesorii ale celor mari, locurile în care se retrag cei care nu își găsesc pe moment locul.
Aceste partide nu au reușit să construiască autostrăzi, să facă spitale, să reabiliteze școli. PSD și PNL nu au reușit să asigure un nivel de trai civilizat și se fac vinovate de eșecul plecării a peste 4 milioane de români în afara țării.
Analizând toate acestea ne putem da seama cu ușurință că în realitate pentru popor apariția AUR nu a reprezentat nici o supriză, de unde și procentul de 9% obținut la alegeri, însă surpriza a fost pentru presa superficială și politicienii hrăniți de un număr limitat de televiziune care dezinformează nu doar pe români ci și pe cei care conduc România.