EXPO MOBILA TIMIȘOARA se desfășoară cu respectarea deplină a normelor de siguranță și securitate impuse de restricțiile în vigoare
În contextul epidemiologic actual, Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş respectă cu strictețe toate regulile de igienă colectivă și individuală pentru prevenirea contaminării și limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2.
Sunt respectate astfel reglementările speciale în vigoare, expoziția derulându-se fără a dăuna sănătății generale, la fel ca orice altă activitate normală permisă de lege, în baza unui set de măsuri specifice de protejare a expozanților, a vizitatorilor și a întregului personal care participă la această activitate, după cum urmează:
- Purtarea obligatorie și corectă a măștii de protecție de către toți participanții la expoziție;
- Dezinfectarea obligatorie a mâinilor pentru toate persoanele care ajung în zona de acces în incintă;
- Efectuarea triajului observațional și termometrizarea participanților la expoziție;
- Limitarea numărului participanților (incluzând atât expozanți cât și vizitatori) la maximum 20 în spațiul interior al CRAfT și la maximum 50 în spațiul exterior adiacent CRAfT, astfel încât să se asigure o suprafață minimă de 4 mp pentru fiecare client și o distanță minimă de 2 m, între oricare 2 persoane apropiate;
- Delimitarea prin semne vizibile a perimetrului expozițional și aerisirea permanentă a spațiului interior;
- Permiterea accesului în locație și părăsirea locației pe căi de acces diferite, prin comunicare permanentă cu stații radio emisie-recepție.
Manifestările expoziționale nu se regăsesc printre activitățile specificate ca fiind cu risc de răspândire a COVID-19 și, astfel, permiterea funcționării fără sincope a fost agreată de autorități în prealabil.
EXPO MOBILA TIMIȘOARA reunește producători români care expun spre contractare piese de mobilier, accesorii și decorațiuni, materiale pentru amenajări interioare şi exterioare.
EXPO MOBILA TIMIȘOARA este o ocazie unică pentru producătorii de profil de a se promova pe piața timișeană și de a identifica noi parteneri de afaceri.