Nicușor Dan, somat de Mihai Enache și George Simion să spună adevărul despre suma cheltuită pentru afișajul stradal
Mihai Enache, candidatul AUR la Primăria Capitalei, împreună cu președintele George Simion, îi solicită lui Nicușor Dan să declare public, până duminică, suma de bani cheltuită până acum pentru panourile, mesh-uri și bannerele electorale cu care a împânzit Bucureștiul.
„Cine sunt candidații propuși de partidele politice pentru funcția de primar al Bucureștiului? Unul acordă contracte cu dedicație prietenilor și familiei, altul este acuzat de incompatibilitate și evaziune fiscală, iar altul minte cu nerușinare și utilizează bani negri pentru afișajul de tip spam în București. Nicușor Dan investește milioane de euro în panourile publicitare cu care inundă Bucureștiul, în timp ce noi ne luptăm să obținem autorizații pentru corturile noastre. În plus, PSD, care este mână în mână cu USR în București, ne hărțuiește, vandalizează corturile și le ridică prin intermediul poliției locale din Sectorul 3.”, a afirmat Mihai Enache, candidatul AUR la Primăria Generală.
„Nicușor Dan dezinformează publicul pretinzând că întregul său afișaj obscen a costat doar 140.000 de euro. Îi solicităm public lui Nicușor Dan să fie transparent și să dezvăluie costul real al tuturor mesh-urilor din București, deoarece și noi avem bannere răspândite în întregul oraș și este imposibil ca suma să fie doar 140.000 de euro, așa cum a declarat el.”, a declarat George Simion, președintele AUR.
Nicușor Dan a menționat recent că publicitatea stradală pe care și-o face se înscrie în perioada de dinaintea campaniei electorale, cu afișe pe panouri pe care le plasează primăriile de sector, și că aceasta ar costa până în 200.000 de euro.