Cîrstoiu, ținta glumelor pe internet după ce s-a fotografiat în metrou: „Cum să stai fără să se depună sărăcia pe tine”
Destinată a fi o acțiune benefică campaniei electorale, plimbarea candidatului PSD-PNL la Primăria Capitalei, Cătălin Cîrstoiu, cu metroul a stârnit un val de glume pe internet.
Dacă noua pagină de Facebook a candidatului pentru Primăria Capitalei nu a reușit să atragă atenția internauților foarte mult, imaginile cu Cătălin Cîrstoiu în metrou au avut un impact diferit.
Atenția internauților a fost provocată și de faptul că medicul conduce zilnic un autoturism marca BMW X6, care nu apare însă în declarația sa de avere.
Majoritatea internauților s-au referit la o imagine care îl surprinde pe candidatul la Primăria Capitalei într-o poziție mai puțin obișnuită, stând vizibil încordat cu picioarele lipite și palmele încrucișate.
„Cum să stai în metrou fără să se depună sărăcia pe tine. Fig 1”, este descrierea unuia dintre internauți.
„Când ți-ai luat destulă șpagă ca să-ți cumperi metroul tău”, a scris un alt internaut.
Glumele au fost completate în comentarii: „A promis că, dacă ajunge primar, toată lumea va circula fără să plătească la metrou. Va fi suficientă o mică șpagă”.
„Cîrstoiu a dormit pe preș azi noapte după ce nevastă-sa l-a dat afară pentru că n-a reușit să scoată mirosu de metrou de pe el după 10 dușuri consecutive”, arată textul unei alte postări.
„Medicul Cirstoiu cautand volanul BMW-ului in rama de metrou”, este descrierea folosită de un alt internaut.
Internauții au mai comentat că biletul de metrou a fost cumpărat de candidat cu o hârtie de 200 de lei, fapt care a stârnit și mai mult amuzamentul: „Ce-a făcut, măi, Cîrstoiu? S-a dus să-și ia bilet la metrou cu o hârtie de 200?”, „avea și una de 500, la el, dar o păstra pentru la întoarcere”, „păi ce faci, boss, nu îmi dai restul în plic?”
Alții s-au referit și la alianța PSD-PNL din partea căreia candidează Cătălin Cîrstoiu, în timp ce acțiunea a fost descrisă drept un „teatru ieftin”.
Unele comentarii i-au luat apărarea candidatului: <>
„De-ale campaniei electorale…Intenția echipei de campanie a dl Cîrstoiu a fost să arate un om simplu, care se plimbă cu metroul și cu care alegătorii să se identifice mai ușor. Ce se vede? Un om stingher, într-un metrou gol, ceea ce nu se întâmplă niciodată în București. Am senzația că vrea să fie salvat din toată această situație penibilă. Te poți identifica cu așa ceva?”, a scris un alt cetățean.