Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca termină anul cu vânzări totale de 30 de milioane de euro
Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca spune că reluarea zborurilor şi călătoriile interne au susţinut revenirea, astfel că anul acesta şi-a crescut afacerile la 150 de milioane de lei (circa 30 mil. euro). Vacanţele exotice sunt cele care au susţinut extrasezonul.
Deşi anii de pandemie au dat o lovitură puternică sectorului HoReCa, românii nu s-au dat înapoi de la vacanţe. Dimpotrivă au profitat de reluarea zborurilor şi mulţi au recuperat în 2021 şi călătoriile ratate în 2020.
Eximtur Cluj-Napoca, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, controlată de familia Morariu, şi-a crescut afacerile la 150 de milioane de lei (circa 30 mil. euro) anul acesta, faţă de 21 mil. euro volum vânzări anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
„Revenirea a fost dată de creşterea numărului de călătorii pe extern, dar şi pe intern şi de rezervările pentru bilete de avion în condiţiile reluării zborurilor. Într-o oarecare măsură creşterea pe bilete de avion a fost susţinută şi de corporaţii“, a spus pentru ZF Lucia Morariu.
Aproape 59% dintre călătorii au fost pentru destinaţii interne, 23% pe destinaţii externe, 17% este contribuţia biletelor de avion şi a călătoriilor pentru corporaţii (business travel), iar sub 1% călătorii pentru străinii care au venit în ţară. Lucia Morariu mai spune că vacanţele exotice au susţinut extrasezonul.
Fondată în anul 1993 la Cluj Napoca, compania EXIMTUR a cunoscut o dezvoltare continuă, extinzându-şi reţeaua de agenţii proprii în oraşe importante din România, devenind astfel una dintre cele mai importante companii de turism din ţară.
» Aflați mai multe informații aici.