Philip Morris International anunță continuarea investițiilor în fabrica din Otopeni – peste 100 de milioane de dolari în 2022-2023
Philip Morris International (PMI) continuă investițiile pentru transformarea fabricii din Otopeni într-o unitate de producție a consumabilelor pentru IQOS, sistemul electronic de încălzire a tutunului dezvoltat de companie. Din 2017, când a început procesul de transformare a fabricii din Otopeni, până în prezent, 500 de milioane de dolari au fost investiți în dezvoltarea capacităților de producție, formarea angajaților și implementarea unor soluții care vizează sustenabilitatea. Din această sumă, aproape 100 de milioane de dolari au fost investiți doar în 2021. În perioada 2022-2023, PMI va mai investi peste 100 de milioane de dolari și va continua să dezvolte capacitățile de producție a consumabilelor pentru IQOS pentru piața internă și externă, cât și pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului – obiectivul final este ca fabrica să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2024. Viziunea PMI este de a construi un viitor fără fum și de a înlocui țigările cu produse cu risc redus care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului. Fabrica Philip Morris România din Otopeni se află în centrul strategiei care stă la baza acestei viziuni, alături de alte șapte fabrici din lume care produc consumabile pentru IQOS. Dintre acestea, doar trei sunt situate în Uniunea Europeană (România, Grecia și Italia). Ca urmare a investițiilor realizate până în prezent, fabrica din Otopeni a fost transformată dintr-o fabrică producătoare de țigarete într-una care produce consumabile pentru IQOS. Peste 300 de noi locuri de muncă au fost create începând din 2017, iar astăzi fabrica numără aproape 950 de angajați. „Suntem angajați total în misiunea de a înlocui țigările cu alternative mai bune la continuare fumatului, iar investițiile din anii următori demonstrează clar acest lucru. Cele 500 de milioane USD investite până acum și accentul pus pe dezvoltarea categoriei produselor fără fum au făcut ca valoarea totală a exporturilor acestor consumabile să fie comparabile cu exporturile de țigarete ale României.
» Aflați mai multe informații aici.