5 sfaturi pentru bunăstarea angajaților ©

5 sfaturi pentru bunăstarea angajaților ©

În medie, angajatul de rând petrece cam 8 ore în fiecare zi la muncă. Asta înseamnă cam jumătate din timpul în care e treaz. 5 zile din 7, în fiecare săptămână. E vorba de o bucată enormă de timp din viața noastră, și este motivul pentru care din ce în ce mai mulți angajatori pun accentul pe satisfacția și bunăstarea angajaților.

De ce contează?

Contează deoarece în momentul în care angajații tăi sunt nefericiți, calitatea de lucru are de suferit, și odată cu aceasta, și nivelul de satisfacție al clienților.

Ce poți face tu, ca angajator, pentru a asigura bunăstarea angajaților?

Impune pauze. 

S-ar putea să ți se pară că pauzele dese ar putea scădea productivitatea. Ba din contră. E necesar ca omul să se ridice de la birou cel puțin câteva minute pe oră. Asta îi permite să-și întindă picioarele și să se deconecteze, cum ar veni. O pauză scurtă de reîncărcat bateriile, în care își ia o cafea, sau îi spune o glumă colegului, poate face minuni din punct de vedere moral. 

Mai mult, e de dorit să iei câte o pauză din când în când, pentru a putea privi problema dintr-o nouă perspectivă. 

Încurajează relațiile pozitive cu angajații.

Desigur, există niște delimitări între tine, angajatorul, și ei, angajații. Dar asta poate cultiva diverse nemulțumiri în inimile angajaților. Aceștia trebuie să simtă că sunt apreciați și ascultați la locul de muncă, deoarece asta îi va face să vină cu drag la birou. O relație pozitivă angajator-angajat elimină frustrările și sporește productivitatea, așa că încurajează-ți angajații să vină la tine cu o problemă, când e cazul.

Arată-le că ești și tu un om. Fă efortul de a cultiva o relație personală cu fiecare.

 » Aflați mai multe informații aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.