Sănătatea mentală în timpul pandemiei COVID-19. 7 modalități prin care poți rămâne activ în timpul carantinei.

Sănătatea mentală în timpul pandemiei COVID-19. 7 modalități prin care poți rămâne activ în timpul carantinei.

Cazurile COVID-19 sunt în creștere pe măsură ce se instalează lunile de iarnă.

Pe măsură ce carantina la domiciliu intră în vigoare, preocupările cu privire la soluționare sunt prioritare.

„Așa cum am văzut de la debutul pandemiei, ghidurile de distanțare socială menite să atenueze răspândirea COVID-19 au efectul neintenționat de a izola oamenii și de a crește potențialul de singurătate pentru unele persoane vulnerabile”, a spus Derek Richards , dr., Psiholog și șef șef. ofițer la SilverCloud Health, a declarat pentru Healthline.

„Creșterea recentă a cazurilor, asociată cu schimbarea vremii, scăderea orelor de lumină și diminuarea socializării sunt de așteptat să exacerbeze sentimentele de dificultăți și suferință”, a spus el.

Veștile bune?

Există modalități de a vă hrăni sănătatea mintală și de a ajuta la reducerea febrei cabinei în timp ce rămâneți în interior. Iată câteva idei de luat în considerare.

  1. Faceți o listă

„Un lucru care îi poate ajuta pe adulți să facă față este să nu renunțe la tot sentimentul de rutină. Chiar dacă nu aveți un program extern, creați unul astfel încât să continuăm să simțim că realizăm ceva. În plus, a avea un sentiment de program ne permite să dormim de calitate și să fim funcționali în timpul zilei ”, a declarat Rich pentru Healthline.

2. Proiecte

În timp ce calendarul tău social te-a împiedicat odată să-ți termini lista de sarcini, acum este momentul să o abordezi.

Faceți o listă cu toate proiectele de interior pe care le-ați amânat, cum ar fi curățarea dulapurilor, curățarea dulapurilor, curățarea sertarelor nedorite, vopsirea, crearea albumelor de imagini și multe altele.

3. Ajută-i pe ceilalți

Dacă reușiți să dați o mână de ajutor familiei, prietenilor sau vecinilor care nu pot cumpăra, lovi zăpada, plimba câinele sau ajunge la o întâlnire medicală, acest lucru poate aduce beneficii pentru ei și pentru dvs.

„A face o faptă bună pentru cineva ajută la eliberarea substanțelor chimice care se simt bine în corpul nostru și este bun atât pentru sănătatea mentală, cât și pentru cea fizică … Chiar și cele mai mici acte pot avea un impact mare”, a spus Richards.

4. Faceți sport

În timp ce blocarea și timpul iernii fac tentant să eviți exercițiile fizice, mai ales dacă sala de sport s-a închis temporar sau definitiv, împinge-te să te ridici și să te miști în fiecare zi.

„Mai degrabă decât să folosești timpul suplimentar acasă pentru a rămâne în fața biroului tău, a dormi sau a te așeza pe canapea, folosește timpul pentru a-ți mișca corpul și a rămâne activ”, a spus Richards.

5. Dormi și hrănește-te sănătos

Pentru a menține energia și motivația, Magavi recomandă stabilirea unei rutine de somn și menținerea unei diete echilibrate. Richards subliniază o corelație între lunile de iarnă și bunăstarea mentală caracterizată prin simptome precum somnul excesiv, modificări ale poftei de mâncare, creșterea în greutate și oboseală sau energie scăzută. „Aceste sentimente pot afecta viața și stările emoționale ale unui individ, care pot fi apoi proiectate și inevitabil întrerupte viața lor personală, profesională și de acasă”, a spus Richards.

Pe măsură ce rămâneți mai mult în interior, Magavi vă sugerează să acordați atenție cantității de vitamina D pe care o primiți.

6. Gândește-te la ceva pozitiv

Când te trezești în fiecare dimineață, ridică un gând pozitiv înainte de a te ridica din pat.

„Listarea afirmațiilor pozitive dimineața poate ajuta persoanele să-și înceapă ziua cu o notă pozitivă”, a spus Magavi.

Richards este de acord, menționând că o mentalitate pozitivă este un factor cheie în prevenirea sănătății mintale precare. „Mai ales în aceste perioade în care sentimentele negative despre sine sau cu privire la starea lumii pot apărea mai frecvent, acum este un moment esențial de a practica obiceiuri care favorizează fericirea și promovează satisfacția”, a spus el. Pentru a ajuta la adaptarea unei mentalități pozitive, el sugerează publicarea în jurnal a unui gând pozitiv în fiecare zi.

7. Utilizați ecranele cu înțelepciune

Deoarece o mare parte din viața noastră s-a mutat rapid în spațiul digital, inclusiv activitățile de muncă și școlare, precum și socializarea, Rich spune că găsirea echilibrului este esențială. „Gândiți-vă la ceea ce consumăm în ceea ce privește ecranele, modul în care gândim despre alimente. Cu alte cuvinte, ar trebui să ne gândim la dieta media la fel cum ne gândim la dietă. La fel ca în cazul nutriției, există lucruri pe care nu doriți să le mâncați prea mult sau pe care nu le puteți mânca tot timpul ”, a spus Rich. Acest lucru este valabil pentru conținutul pe care îl consumați online, precum și în contextul în care este consumat.

Sursă text: healthline.com

Sursă foto: hbr.org